Hlavní tváří kampaně je herec Otakar Brousek ml. Foto: ČTÚ

ČTÚ zahajuje kampaň „Plaťte jen za skutečnou rychlost internetu“

Krátce po spuštění nástroje na měření kvality služby přístupu k internetu NetTest Český telekomunikační úřad (ČTÚ) zahajuje informační kampaň „Plaťte jen za skutečnost rychlost internetu“. Úřad o tom informoval v tiskové zprávě.

Na webu ČTÚ naleznou spotřebitelné všechny důležité informace, jako je dvouminutové edukativní video (najdete i na YouTube kanálu Českého telekomunikačního úřadu), návod na měření rychlosti internetu a případnou reklamaci, který spotřebitele srozumitelně provede celým procesem krok za krokem, ve formě PDF brožury, odkazy na potřebné vzory podání atd. Na stránkách naleznou spotřebitelé i kontakt, kam se mohou obracet v případě dotazů a problémů.

Čtěte také: ČTÚ spouští měřicí nástroj rychlosti a kvality připojení k internetu

Součástí kampaně bude třicetisekundový spot, odvysílaný v České televizi a Českém rozhlasu. Spoty i video vyrobila pro Český telekomunikační úřad agentura FRMOL. První část kampaně potrvá zhruba do konce listopadu, následně dojde k jejímu vyhodnocení.

Hlavní tváří kampaně je herec Otakar Brousek ml. „Dříve žádná ochrana spotřebitele neexistovala a člověk se ničeho nedovolal. Bohužel si mnoho lidí myslí, že se v tomto směru nic nezměnilo a že se nelze nikam obrátit, nikde se zeptat nebo se jakkoliv bránit. Zaplať pán bůh za podobné projekty, které vznikají. I kdyby tím jediným sdělením mělo být to, že je možno se bránit v případě, že nedostávám, za co platím. Vzdělávání zejména starší generace v této oblasti je opravdu prospěšné. Mám osobní zkušenost, jednak se svou maminkou, ale i sám za sebe osobně, že naletět je opravdu snadné,“ uvedl během natáčení spotu s tím, že osobní zkušenosti jsou právě tím, proč jej kampaň ČTÚ oslovila.

(red)