Proces narovnání je ujednání mezi antimonopolním úřadem a soutěžitelem, který je podezřelý z protisoutěžního jednání. Na základě tohoto procesu se každá ze stran vzdá určitých nároků, které by jinak měla, pokud by byl případ řešen v úplném správním řízení. 

Narovnání přináší výhody pro účastníky řízení i pro soutěžní úřady. Z pohledu prošetřované firmy lze za základní pozitiva považovat časové a finanční úspory. Poprvé použil ÚOHS procesu narovnání v roce 2008 v případě společnosti Kofola, která se přiznala k zakázaným dohodám s  odběrateli svých produktů. Distributoři pak museli koncovým zákazníkům účtovat jednotné ceny těchto výrobků. Mnohamilionová sankce byla poté  výrazně snížena. Podívejme se na čerstvý případ z rozhodovací praxe Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže v této oblasti.